avatar Ten blog rowerowy prowadzi piootrj z miasteczka Dąbrowa Górnicza. Mam przejechane 13672.50 kilometrów w tym 3843.50 w terenie.

Pierwsze starty w sezonie 2012:

Moi znajomi

Ekipa Mar&Partners [strona www].

Tak było

Rok 2011 (zawody), łącznie 8359 km:
    Rok 2010:
    Rok 2009:
    Rok 2008:
    Rok 2007:
    ... i obecnie (ale jeszcze nie koniec) ...
Rower:

Trenażer ...

S1 - 50

Środa, 17 grudnia 2008 · dodano: 17.12.2008 | Komentarze 4

S1 - 50 min, 2x5/3 (10 serii)
S2 - 5xL, 5xP, 2x4/1

piootrj
| 22:42 niedziela, 21 grudnia 2008 | linkuj Tak, na początku trzeba to wszystko wyczuć i dopasować pod siebie. W moim przypadku to jeszcze jest problem wytrzymać ponad godzinę na trenażerze - to jest katorga :) głównie jeśli chodzi o nudę.
johanbiker- | 22:37 niedziela, 21 grudnia 2008 | linkuj Chcę w tym roku potrenować wg.'Bibli.."To poczatek więc na razie ustalam zestaw ćwiczeń pod zakres tętna na ten okres .Na pewno skorzystam w przyszlosci z zestaów tacx"a.Na razie jestem na etapie prób ,sam wiesz jak to było jak kupiłeś trenżer.Wyniki zapisuje tu http://treningnarower.blog.onet.pl/
| 22:19 niedziela, 21 grudnia 2008 | linkuj Hej, chętnie wymienię się doświadczeniami :)
Ja teraz kręcę dwa razy w tygodniu, jeden trening godzinny w zakresie tętna według "biblii treningu" w strefie drugiej (tętno 154-165 ud/min), natomiast ten drugi trening godzinny składa się w tej chwili z dwóch ćwiczeń. S1 - czyli przyspieszenia, pięć minut jazda spokojna (tętno nieistotne) a następnie przez 30 sekund kręcenie na maksa ile pary w nogach z maksymalna kadencją, potem zaś pięć minut jazda spokojna i znów przyspieszenie. I tak kilka razy na niedużym obciążeniu. A to S2 to tak zwana izolacja nogi, staram się przez minute kręcić jedna nogą utrzymując kadencję w granicach 90-100, jednak sprawia mi to jak na razie sporo kłopotów :)
A Ty masz jakieś plany treningowe ? Jakieś może przykłady ćwiczeń na trenażer ? Ja zaadoptowałem kilka z polecanych na stronach Tacx'a.
Pozdro
johanbiker
| 21:28 niedziela, 21 grudnia 2008 | linkuj Witam,widzę że trenujesz na trenarzeże.Kupilem też niedawno i zaczynam na nim jeżdzić na razie po 50 min,kierujac się tętnem(sfera 65-70%)Możesz mnie oświecić co u Ciebie znaczy S i objasnić jak wygląda ta godzina treningu.Ja jadę po 10 minut na różnych przełożeniach dobieram je tak by być w sferze.Widzę że też kręcisz jedną nogą
Pozdrawiam

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa iaiwr