avatar Ten blog rowerowy prowadzi piootrj z miasteczka Dąbrowa Górnicza. Mam przejechane 13672.50 kilometrów w tym 3843.50 w terenie.

Pierwsze starty w sezonie 2012:

Moi znajomi

Ekipa Mar&Partners [strona www].

Tak było

Rok 2011 (zawody), łącznie 8359 km:
    Rok 2010:
    Rok 2009:
    Rok 2008:
    Rok 2007:
    ... i obecnie (ale jeszcze nie koniec) ...
HR max:184 ( 98%)
HR avg:158 ( 84%)
Podjazdy:624 m
Kalorie: 2006 kcal

Trening na szosie.

Sobota, 17 lipca 2010 · dodano: 18.07.2010 | Komentarze 0

Pomimo wczesnego wyjścia bo już około godziny 07:00 tym razem słońce dawało się we znaki już od samego rana. Jeszcze tyle potu nie wylałem na tej trasie. Po najcięższym kawałku trasy czyli na 50 km (po trzech największych podjazdach) byłem skonany a jeszcze na kole siadł mi jakiś gostek i tak trzymał się przez pewien czas a ja nawet nie miałem za bardzo sił, żeby go próbować zgubić. Liczyłem, że zmierzymy się na podjeździe w Toporowicach ale wcześniej gość skręcił na Warężyn. Generalnie po dojechaniu do domu padłem, wcześniej podjechałem do najbliższego sklepu kupując wodę do picia, musiałem wyglądać niezbyt ciekawie, bo ludzie w kolejce przepuścili mnie, żebym nie musiał stać :)

Wieczorem jeszcze basen z rodzinką. Tam trochę popływałem na sportowym dla rozluźnienia.
Kategoria Szosa, Trening D.G.