avatar Ten blog rowerowy prowadzi piootrj z miasteczka Dąbrowa Górnicza. Mam przejechane 13672.50 kilometrów w tym 3843.50 w terenie.

Pierwsze starty w sezonie 2012:

Moi znajomi

Ekipa Mar&Partners [strona www].

Tak było

Rok 2011 (zawody), łącznie 8359 km:
    Rok 2010:
    Rok 2009:
    Rok 2008:
    Rok 2007:
    ... i obecnie (ale jeszcze nie koniec) ...
HR max:172 ( 88%)
HR avg:132 ( 67%)
Kalorie: 585 kcal
Rower:Zimówka

Górka gołonoska.

Czwartek, 30 grudnia 2010 · dodano: 30.12.2010 | Komentarze 3

Dzisiaj planowe 60 minut w terenie. Daleko nie odjeżdżałem od domu. Pojeździłem w sumie siedem kółek na górce gołonowskiej.

Muszę teraz zrobić kilka dni przerwy bo trzy dni pod rząd na rowerze o 07:00 i powoli zaczyna mi siadać psycha :) Jeszcze zacznę tęsknić za trenażerem i co wtedy ?! :)

I to była ostatnia jazda zarówno w grudniu jak i w tym roku :) Jutro Sylwester i zasłużony odpoczynek.

A na koniec podsumowanie grudnia. Nie spodziewałem się, że będzie on aż tak intensywny, sporo wyszło jazd w terenie - ale to efekt zmian i podejścia do treningu ale o tym cicho-sza :)

Godziny na rowerze: 19
Kilometry (część z trenażera): 381
Siłownia/ćwiczenia łącznie godzin: 10.5

Łącznie blisko 30 godzin - tyle to się powinno robić tygodniowo :) ale w końcu ja amator jestem :)

Wszystkim tutaj zaglądającym życzę szampańskiej zabawy w Sylwestra i szczęśliwego Nowego Roku !!!
Kategoria Trening D.G.

silvian
| 13:51 poniedziałek, 3 stycznia 2011 | linkuj Znajome okolice. Ja jakoś nie mogę się zebrać tej zimy na rower. Gratuluję samozaparcia.
sikorski33
| 16:39 czwartek, 30 grudnia 2010 | linkuj Podziwiam tak poranne jazdy. Ja czekam do południa.Zawsze trochę cieplej.Pozdrowienia i Życzenia Wszystkiego Najleprzego w Nowym Roku:)
kkkrajek18-remov
| 09:24 czwartek, 30 grudnia 2010 | linkuj o 7 rano na rower to dla mnie nieosiągalny cel, bo mam strasznie słabe samozaparcie;p
może kiedyś ktoś mnie zmusi to pojadę. najwcześniej kiedyś wyjechałem o 10 ;p

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa angie