avatar Ten blog rowerowy prowadzi piootrj z miasteczka Dąbrowa Górnicza. Mam przejechane 13672.50 kilometrów w tym 3843.50 w terenie.

Pierwsze starty w sezonie 2012:

Moi znajomi

Ekipa Mar&Partners [strona www].

Tak było

Rok 2011 (zawody), łącznie 8359 km:
    Rok 2010:
    Rok 2009:
    Rok 2008:
    Rok 2007:
    ... i obecnie (ale jeszcze nie koniec) ...

MP w maratonie - objazd trasy II

Poniedziałek, 9 kwietnia 2012 · dodano: 09.04.2012 | Komentarze 4

Dzisiaj luźniejszy trening więc dalsza część objazdu trasy. Wybrałem najciekawsze kilometry czyli okolice Góry Bukowej (30-50 km). Z mapy udało się bezbłędnie wszystko opracować. Opłacało się z synem wczoraj robić przez godzinę rozkminkę :) Cała trasa dobrze znanymi mi ścieżkami. Niestety niczym mnie nie zaskoczono. Wjazd pod wieże króciutkim fragmentem - oj sam bym to puścił od samego dołu a tak to kiszka :/ Najwyższe wzniesienie kompletnie nie wykorzystane. Na dzisiejszym odcinku mój polar zanotował zaledwie trochę ponad 200 m w pionie :/ Biorąc pod uwagę, że ten kawałek będzie robiony dwa razy to może z 500 metrów się w sumie uzbiera. Trochę brakło czasu by do końca objechać trasę do Wojkowic i zamknąć pętlę ale to już większość asfaltami więc szału nie będzie. Jeszcze jeden wypad i trasa będzie kompletna.
Kategoria Trening D.G.

piootrj
| 17:56 poniedziałek, 9 kwietnia 2012 | linkuj silvian no nic na to się nie poradzi. W ogóle w DG zrobić trudną trasę graniczy z cudem. Ja liczyłem, że start będzie w DG a potem polecimy na Ojców, gdzieś szlakiem Orlich. Z drugiej strony zastanawiam się kto układał trasę. To nie mógł być ktoś ze Skandii, czyli przypadkowy gość, który przyjechał do DG, objechał teren i wyznaczył trasę. To ktoś kto zna Podbuczyn, bo wybrane są faktycznie najfajniejsze fragmenty i to w kierunkach, które jak bym miał wybierać to też bym wybrał :) Więc musiał to być ktoś stąd :)
silvian
| 17:40 poniedziałek, 9 kwietnia 2012 | linkuj Nie zmieniam zdania, kompletna porażka. Z tego co mówisz to nawet jedyne miejsce warte kolarstwa górskiego nie jest wykorzystane. Po cholerę ta cała szopka. Powinienem się cieszyć bo duża impreza pod nosem a ja widzę tylko czarne chmury.
piootrj
| 14:27 poniedziałek, 9 kwietnia 2012 | linkuj ooo trafnie to podsumowałeś :)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa lisze