avatar Ten blog rowerowy prowadzi piootrj z miasteczka Dąbrowa Górnicza. Mam przejechane 13672.50 kilometrów w tym 3843.50 w terenie.

Pierwsze starty w sezonie 2012:

Moi znajomi

Ekipa Mar&Partners [strona www].

Tak było

Rok 2011 (zawody), łącznie 8359 km:
    Rok 2010:
    Rok 2009:
    Rok 2008:
    Rok 2007:
    ... i obecnie (ale jeszcze nie koniec) ...
h km/h:
Rower:Trenażer

Nie lubię ...

Środa, 25 stycznia 2012 · dodano: 25.01.2012 | Komentarze 7

Kolejne dwie godzinki na tym żelastwie. W trakcie 2 x 20 minut w strefie tempo. Trochę czułem nogi po wczorajszym ale z czasem się rozkręciłem, choć średnia kadencja już nie taka wysoka - 96 obr/min.

-----------------------------------------------------------
------------------> ICE BIKE TEAM <------------------

prinx
| 22:18 środa, 25 stycznia 2012 | linkuj O...wróć.W pierwszej części jest mój tyłek :-) na 2:20. Hurra!
piootrj
| 22:04 środa, 25 stycznia 2012 | linkuj :) zaraz luknę na ten film jeszcze raz w poszukiwaniu tyłka :)
prinx
| 22:04 środa, 25 stycznia 2012 | linkuj O...wróć.W pierwszej części jest mój tyłek :-) na 2:20. Hurra!
piootrj
| 21:55 środa, 25 stycznia 2012 | linkuj To nie miałeś kiedy iść na siku :)

Do PS1
Film z 2010 z Trophy faktycznie klasa, aż kusi tam wystartować, może kiedyś spróbuje :)

Do PS2
A dzięki, trochę pracy w to włożyliśmy.
prinx
| 21:48 środa, 25 stycznia 2012 | linkuj Mnie nie ma. W drugim fimie (etap drugi) jest na samym początku mój rower jak odpoczywa w depozycie (numer 351)...i jest jeszcze kolega z teamu jak czeka na start. Ja w tym momencie poszedłem na siku i się jak widać nie załapałem :-)
p.s.
Tak czy owak...kultowy film z trophy to ten z 2010 roku http://vimeo.com/12840994
p.s.2
gratuluję stronki. Nieźle wygląda. Chyba musiałeś się trochę napracować...
piootrj
| 21:38 środa, 25 stycznia 2012 | linkuj W którym momencie jest Twój rower ? A Ciebie tam nie ma ? :)
A z projektem dzięki za info, na pewno skorzystamy z Twojej wiedzy, odezwę się w dogodnym czasie :)
prinx
| 21:36 środa, 25 stycznia 2012 | linkuj No nieźle..wypatrzyliście filmy u Rybarczyka. Już przestałem tam zrezygnowany zaglądać...I mimo, że nie jestem fanem jego produkcji - miło popatrzeć. Na filmie jest uwieczniony mój rower :-)
p.s.
Jakbyście potrzebowali jakiś porad nt projektu strojów dla drużyny to chętnie się podzielę swoimi doświadczeniami.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa cebyl